Počet záznamov: 1
Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania
Názov Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania Súbežný názov Sponsoring as tool of image building and social corporate responsibility Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 35-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * mix komunikačný * vzťahy s verejnosťou * podnikanie zodpovedné * sponzorovanie Anotácia Sponzoring je etablovaný nástroj marketingovej komunikácie, ktorý našiel významné uplatnenie už aj na Slovensku. Sponzoring – definícia, pojem, funkcie, ciele sponzorstva. Hlavné rozdiely medzi darcovstvom a sponzorstvom. Postavenie sponzoringu v komunikačnom mixe. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00264-004, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1