Počet záznamov: 1  

Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku

  1. Názov Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku
    Súbežný názovLinking marketing and sustainable development in companies
    Autorské údajePatrícia Kupkovičová, Zuzana Okasová
    Autor Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing environmentálny * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * podnikanie zodpovedné * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaUdržateľný marketing ako mladá disciplína a forma marketigu, ktorá odráža faktory životného prostredia a zároveň rieši otázky z podnikateľského a firemného prostredia. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom a využitie udržateľného marketingu v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00264-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti2.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.