Počet záznamov: 1
Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services
Názov Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services Preklad názvu Ľudský kapitál ako významný faktor kvality služieb Autorské údaje Anna Marhefková Autor Marhefková Anna EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 15, č. 1 (2017), s. 27-32. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2017. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá kapitál ľudský * efektívnosť ekonomická * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * spokojnosť zákazníkov * podnik * kvalita služieb Anotácia Potreba kvalitného ľudského kapitálu v podnikových službách, ktorý významne ovplyvňuje ich úspech. Dôležitým predpokladom na dosiahnutie úspechu a spokojnosti zákazníkov sú efektívne, motivačné a komunikačné schopnosti. Komunikácia medzi zamestnancami a zákazníkmi, ako aj zamestnancami a zamestnávateľmi prispieva k zvýšeniu efektívnosti a kvality služieb. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00252-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 100.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1