Počet záznamov: 1  

Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services

  1. Názov Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services
    Preklad názvuĽudský kapitál ako významný faktor kvality služieb
    Autorské údajeAnna Marhefková
    Autor Marhefková Anna EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 15, č. 1 (2017), s. 27-32. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2017. ISSN 1336-3727
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá kapitál ľudský * efektívnosť ekonomická * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * spokojnosť zákazníkov * podnik * kvalita služieb
    AnotáciaPotreba kvalitného ľudského kapitálu v podnikových službách, ktorý významne ovplyvňuje ich úspech. Dôležitým predpokladom na dosiahnutie úspechu a spokojnosti zákazníkov sú efektívne, motivačné a komunikačné schopnosti. Komunikácia medzi zamestnancami a zákazníkmi, ako aj zamestnancami a zamestnávateľmi prispieva k zvýšeniu efektívnosti a kvality služieb.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00252-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti100.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.