Počet záznamov: 1
Using predictive models to identify factors influencing market research
Názov Using predictive models to identify factors influencing market research Preklad názvu Využitie prediktívnych modelov na identifikáciu faktorov ovplyvňujúcich prieskum trhu Autorské údaje Viera Labudová, Dana Hrušovská Autor Labudová Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Finance and performance of firms in science, education and practice : proceedings of the 8th international scientific conference : april 26 - 27, 2017, Zlín, Czech Republic. Pp. 462-473 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, 2017 / Novák Petr ; Jurigová Zuzana ; Kozubíková Ludmila ; Zlámalová Jana ; Bartoš Vojtěch ; Basovníková Marcela ; Finance and performance of firms in science, education and practice International scientific conference. ISBN 978-80-7454-653-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
VEGA 1/0092/15 Moderné prístupy k navrhovaniu komplexných štatistických prieskumov
Poznámky VEGA 1/0546/15. - VEGA 1/0092/15. - VEGA 1/0770/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá Slovensko * prieskum trhu * regresia * analýza dát Anotácia Analýzu prieskumu trhu v spoločnostiach v Slovenskej republike. Určenie relevantných faktorov vplývajúcich na prieskum trhu a kvantifikovanie ich vplyvu. Analýza údajov od 373 slovenských spoločnosti v roku 2014. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00253-004, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 778.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1