Počet záznamov: 1  

Using predictive models to identify factors influencing market research

  1. Názov Using predictive models to identify factors influencing market research
    Preklad názvuVyužitie prediktívnych modelov na identifikáciu faktorov ovplyvňujúcich prieskum trhu
    Autorské údajeViera Labudová, Dana Hrušovská
    Autor Labudová Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Finance and performance of firms in science, education and practice : proceedings of the 8th international scientific conference : april 26 - 27, 2017, Zlín, Czech Republic. Pp. 462-473 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, 2017 / Novák Petr ; Jurigová Zuzana ; Kozubíková Ludmila ; Zlámalová Jana ; Bartoš Vojtěch ; Basovníková Marcela ; Finance and performance of firms in science, education and practice International scientific conference. ISBN 978-80-7454-653-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0092/15 Moderné prístupy k navrhovaniu komplexných štatistických prieskumov
    PoznámkyVEGA 1/0546/15. - VEGA 1/0092/15. - VEGA 1/0770/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá Slovensko * prieskum trhu * regresia * analýza dát
    AnotáciaAnalýzu prieskumu trhu v spoločnostiach v Slovenskej republike. Určenie relevantných faktorov vplývajúcich na prieskum trhu a kvantifikovanie ich vplyvu. Analýza údajov od 373 slovenských spoločnosti v roku 2014.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00253-004, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF778.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.