Počet záznamov: 1  

Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka

  1. Názov Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka
    Súbežný názovBusiness models focused on the creation of multiple customer value
    Autorské údajeLujza Jurkovičová
    Autor Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 97-110. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing vzťahový * modely obchodné * stratégia marketingová * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hodnota pridaná
    AnotáciaInformácie pre podnik, ktorý ich využije pri spracovaní svojich obchodných modelov, a ktoré budú vytvárať pre zákazníka hodnotu. Zostavenie a základné stavebné kamene obchodného modelu. Tvorba hodnoty a marketingové chápanie procesu tvorby hodnôt. Moderný vzťahový marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00264-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.