Počet záznamov: 1  

The Role of a brand in purchasing behavior of Generation X and senior customers: a study of various aspects of the impact of a brand

  1. Názov The Role of a brand in purchasing behavior of Generation X and senior customers: a study of various aspects of the impact of a brand
    Preklad názvuÚloha značky v nákupnom správaní generácie X a seniorov: štúdia rôznych aspektov vplyvu značky
    Autorské údajeDana Vokounová, Janka Kopaničová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 270-278. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Krnáčová Paulína ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113
    PoznámkyVEGA 1/0637/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá generácie * správanie spotrebiteľa * značky * behaviorizmus
    AnotáciaPorovnanie aspektov nakupovania a vplyvu značky u dvoch generácií. Výskum realizovaný individuálnymi rozhovormi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00263-009, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti307.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.