Počet záznamov: 1
The Role of a brand in purchasing behavior of Generation X and senior customers: a study of various aspects of the impact of a brand
Názov The Role of a brand in purchasing behavior of Generation X and senior customers: a study of various aspects of the impact of a brand Preklad názvu Úloha značky v nákupnom správaní generácie X a seniorov: štúdia rôznych aspektov vplyvu značky Autorské údaje Dana Vokounová, Janka Kopaničová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 270-278. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Krnáčová Paulína ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113 Poznámky VEGA 1/0637/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá generácie * správanie spotrebiteľa * značky * behaviorizmus Anotácia Porovnanie aspektov nakupovania a vplyvu značky u dvoch generácií. Výskum realizovaný individuálnymi rozhovormi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00263-009, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 307.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1