Počet záznamov: 1
Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics
Názov Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics Preklad názvu Úvod do marketingových metrík a charakteristika vybraných metrík online marketingu Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument DOKBAT 2017 : conference proceedings : 13th annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers : 26.4.2017, [Zlín, Czech Republic]. Pp. 144-151 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2017 / Hýblová Monika ; DOKBAT 2017 Annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers. ISBN 978-80-7454-654-9 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá podnik * marketing elektronický * komunikácia elektronická * reklama * efektívnosť Anotácia Vysvetlenie konceptu marketingových metrík a charakteristika niektorých fundamentálnych metrík. Kvantifikácia efektívnosti internetovej reklamy a komunikácie podniku prostredníctvom týchto metrík. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00284-005, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 374.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1