Počet záznamov: 1  

Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics

  1. Názov Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics
    Preklad názvuÚvod do marketingových metrík a charakteristika vybraných metrík online marketingu
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument DOKBAT 2017 : conference proceedings : 13th annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers : 26.4.2017, [Zlín, Czech Republic]. Pp. 144-151 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2017 / Hýblová Monika ; DOKBAT 2017 Annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers. ISBN 978-80-7454-654-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    PoznámkyVEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnik * marketing elektronický * komunikácia elektronická * reklama * efektívnosť
    AnotáciaVysvetlenie konceptu marketingových metrík a charakteristika niektorých fundamentálnych metrík. Kvantifikácia efektívnosti internetovej reklamy a komunikácie podniku prostredníctvom týchto metrík.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00284-005, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF374.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.