Počet záznamov: 1  

On-line vs. in-store prieskum

  1. Názov On-line vs. in-store prieskum
    Autorské údajeMária Boťanská
    Autor Boťanská Mária
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 35 (5-6/2017), s. 17. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá maloobchod * správanie spotrebiteľa * umiestňovanie produktov * prieskum
    AnotáciaPrieskum v maloobchode, kde boli zisťované postoje k obchodu, spokojnosť zákazníkov so sortimentom, atmosférou, obsluhou a najmä návrhy na nové inovácie. Prieskum uskutočnila MB Brand Management s.r.o. Prieskumy, informácie, riešenia. Komerčná prezentácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.