Počet záznamov: 1  

Generácia, ktorá robí biznis na youtube

  1. Názov Generácia, ktorá robí biznis na youtube
    Autorské údajeJozef Tvardzík, Martin Poláš
    Autor Tvardzík Jozef
    Spoluautori Poláš Martin
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 25 (22. júna 2017), s. 10-14. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá siete sociálne * komunikácia elektronická * mládež * správanie * médiá * firmy * reklama
    AnotáciaNa mladých ľudí dávno nemajú zásadný vplyv tlačené médiá či televízia. Svojich hrdinov, ktorí ich ovplyvňujú, si našli vo virtuálnom svete sociálnych sietí YouTube, Facebook či Instagram. Markentingovo sa ich chopili aj firmy a reklamné agentúry. Youtuberi tak dostávajú cez reklamné agentúry zákazky za tisíce eur. Youtuberi sa stali modelmi správania a pozývajú diváka k sebe domov. Hovoria jazykom svojich kamarátov a riešia témy, ktorým dospelí už nerozumejú.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 21-30 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.