Počet záznamov: 1  

Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees

  1. Názov Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees
    Autorské údajeHana Urbancová ... [et al.]
    Autor Urbancová Hana
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 63, no. 5 (2017), s. 217-227. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá poľnohospodárstvo * podnik poľnohospodársky * zamestnávatelia * značky * kvalita * výhody konkurenčné * zdroje ľudské * trh práce * budovanie značky zamestnávateľa * Česko
    AnotáciaZnačka (kvalita) zamestnávateľa v poľnohospodárskom sektore robí spoločnosť atraktívnou pre potenciálnych zamestnancov. Špecifickosť poľnohospodárskeho sektora (sezónnosť, metódy získavania ľudských zdrojov ...) ovplyvňuje situáciu na trhu práce. Požiadavka poľnohospodárskych podnikov na kvalifikovaných pracovníkov. Identifikácia súčasných kľúčových manažérskych výziev v poľnohospodárskom podnikaní. Informácie boli získané z dotazníka a z Českého štatistického úradu. Trh práce v poľnohospodárskom sektore nepreukazuje pozitívny trend.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF172.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.