Počet záznamov: 1  

Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia

  1. Názov Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia : dizertačná práca
    Autorské údajeLucia Stachová, školiteľ: Eva Hanuláková
    Autor Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 134 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá kontroling * marketing * riadenie podnikové * kontroling podnikový * sortiment * modely riadenia * metódy výskumu * prieskum * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra896151
    Archív EPCE18 01124-001, kópia titul. strany

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    896151SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.