Počet záznamov: 1  

Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja

  1. Názov Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca
    Autorské údajeLukáš Zendulka, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 146 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * analýzy * skupiny záujmové * trh * ponuka * podnik * odvetvia priemyselné * stratégia marketingová * nástroje marketingové
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra896153

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    896153SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.