Počet záznamov: 1  

Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá

  1. Názov Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá : dizertačná práca
    Autorské údajeHana Petríková, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Petríková Hana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 197 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * stratégia marketingová * stratégia podniková * podnikanie medzinárodné * internacionalizácia * Balkán * Srbsko * Macedónsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra896461
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    896461SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.