Počet záznamov: 1
Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá
Názov Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá : dizertačná práca Autorské údaje Hana Petríková, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Petríková Hana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 197 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * stratégia marketingová * stratégia podniková * podnikanie medzinárodné * internacionalizácia * Balkán * Srbsko * Macedónsko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 896461 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 896461 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1