Počet záznamov: 1  

Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie

  1. Názov Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie
    Autorské údajeMarián Biel
    Autor Biel Marián
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 27 (6. júla 2017), s. 16-19. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá technológie nové * stratégia marketingová * cyklus výrobku životný * dopyt spotrebiteľský * prototypy výrobkov
    AnotáciaFirma Niantic a videoherný gigant Nintendo uviedli na trh mobinú hru Pokémon Go a Fidget spinner, ktoré vzbudili mimoriadny záujem u mladších spotrebiteľov. Produktové mánie majú rozdielny životný cyklus. Hype cyklus podľa Gartneru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 21-30 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.