Počet záznamov: 1  

Youtube as a new means of marketing communication

  1. Názov Youtube as a new means of marketing communication
    Autorské údajeLucie Sara Zavodna, Jan Zavodny Pospisil
    Autor Závodná Lucie Sára
    Spoluautori Závodný Pospíšil Jan
    Zdrojový dokument Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 19, no. 2 (2017), pp. 159-165. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * kanály * internet * stránky webové * blogy * nákup * generácie * mladiství * produkty * Česko
    AnotáciaNový trend v marketingovej komunikácii predstavovaný novou generáciou youtuberov. Cieľová skupina pohltená sledovaním youtuberov, ktorí určujú nové trendy v nakupovaní, a nielen to, čo by si človek mal kúpiť, ale aj kedy. Spolupráca medzi youtubermi a niektorými dobre známymi spoločnosťami, ktorá často youtuberom poskytuje zadarmo ich vzorky so svojimi výrobkami. Analýza zameraná na prostredie českého kanálu Youtube. Blogy z kanála a výsledok dotazníkového prieskumu, ktorý sa uskutočnil na vzorke študentov, ktorí by sa mohli opísať ako generácia Y.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.