Počet záznamov: 1  

Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia

  1. Názov Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia
    Preklad názvuOdhalenie vzťahu medzi spravodajskými médiami a inflačným sentimentom spotrebiteľov: prípad Chorvátska
    Autorské údajeIvana Lolić, Petar Sorić, Mirjana Čižmešija
    Autor Lolić Ivana
    Spoluautori Sorić Petar
    Čižmešija Mirjana
    Zdrojový dokument Finance a úvěr : Czech journal of economics and finance. Roč. 67, č. 3 (2017), pp. 221-249. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2017. ISSN 2464-7683
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá médiá * noviny * žurnalistika * inflácia * inflácia očakávaná * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * analýza ekonometrická * Chorvátsko
    AnotáciaVplyv mediálneho obsahu na spotrebiteľskú presnosť vnímania a očakávania inflácie v Chorvátsku v období 2007-2014.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.