Počet záznamov: 1  

Jak (nejen) udržet zákazníka v éře digitální transformace

  1. Názov Jak (nejen) udržet zákazníka v éře digitální transformace
    Preklad názvuHow to (not only) keep the customer in the era of digital transformation
    Autorské údajeIvo Vrána
    Autor Vrána Ivo
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá cloud computing * digitalizácia * zákazníci * stratégia investičná * stratégia marketingová
    AnotáciaUdržanie záujmu zákazníka ma mnoho foriem. Môže to byť stratégia, originálna myšlienka, alebo systémy, ktoré to umožňujú. Trendom sú rôzne digitálne prvky ako napr. marketingový cloud.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.