Počet záznamov: 1  

Potěšený a nadšený zákazník jako základ marketingové strategie

  1. Názov Potěšený a nadšený zákazník jako základ marketingové strategie
    Preklad názvuCustomer loyalty as the basis for marketing strategy
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * komunikácia marketingová
    AnotáciaUdržanie spokojnosti zákazníka predstavuje dlhý a permanentný proces. Firma musí zvoliť stratégie a prostriedky na získanie loajality zákazníka. Komplexný proces vytvárania loajality zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.