Počet záznamov: 1  

Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka

  1. Názov Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka
    Preklad názvuIndustry 4.0 and customer loyalty
    Autorské údajeGustav Tomek
    Autor Tomek Gustav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 15-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov * spokojnosť v práci * stratégia marketingová * stratégia podniková * priemysel 4.0
    AnotáciaUplatnenie platformy Priemysel 4.0 vedie firmy k tomu, aby sa výrobné procesy optimalizovali na individuálne potreby zákazníkov. Tieto skutočnosti stavajú do nových rolí zakazníka aj zamestnanca. Vznikajú väčšie nároky na loajalitu zamestnanca, bez ktorého nie je ani loajalita zákazníka. Myšlienka Priemyslu 4.0 posilňuje tetno vzťah tým, že vyvoláva u zamestnancov aktívne a kretívne sa podieľať na výrobnom procese.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.