Počet záznamov: 1
Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky
Názov Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky Autorské údaje David Říha Autor Říha David Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá obchodníci * zákazníci * značky * stratégia marketingová * výskum marketingový Anotácia Osobnosť obchodníka a jeho správanie zásadne ovplyvňuje vzťah klient-obchodník. Výskum dokázal, že správanie obchodníka enormne ovplyvňuje vnímanie značky. Ďalej výskum preukázal aj súvislosť medzi vekom klienta a obchodníka, tzv. generation gap. Medzi najdôležitejšie vlastnosti obchodníka patria u spotrebiteľov dôveryhodnosť, zodpovednosť a odbornosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4 + 1príl.
článok
Počet záznamov: 1