Počet záznamov: 1  

The strategy and tactics of pricing

  1. Názov The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably
    Autorské údajeThomas T. Nagle, John E. Hogan, Joseph Zale
    Autor Nagle Thomas T.
    Spoluautori Hogan John E.
    Zale Joseph
    Vydavateľské údajeAbingdon : Routledge/Taylor & Francis Group , 2016. - 334 s.
    Vydanie5th ed. , new international edition
    ISBN978-1-292-02323-6
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 338.53 - Cenová politika
    Heslá politika cenová * stratégia podniková * tvorba cien * ceny * zisk * hodnota * produkty * odhad hodnoty * komunikácia * rozhodovanie finančné * peniaze * psychológia * segmentácia trhu * štruktúra cien * náklady * analýza finančná * výhody konkurenčné * etika * legislatíva
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra896437

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    896437FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.