Počet záznamov: 1  

Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie

  1. Názov Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie
    Preklad názvuRebound Effect and Its Impact on Marketing Decision Process
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 37 (2017), s. 74-88. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493
    PoznámkyVEGA 1/0670/16
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá trh * efektívnosť ekonomická * ochrana prostredia životného * politika environmentálna * prieskum * dotazníky
    AnotáciaEfekt odrazu a jeho prejavy. Kvantifikácia efektu odrazu. Efekt odrazu v realizovanom prieskume.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00416-009, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 37-38

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.