Počet záznamov: 1
Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie
Názov Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie Preklad názvu Rebound Effect and Its Impact on Marketing Decision Process Autorské údaje Rastislav Strhan Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 37 (2017), s. 74-88. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493 Poznámky VEGA 1/0670/16 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá trh * efektívnosť ekonomická * ochrana prostredia životného * politika environmentálna * prieskum * dotazníky Anotácia Efekt odrazu a jeho prejavy. Kvantifikácia efektu odrazu. Efekt odrazu v realizovanom prieskume. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00416-009, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 37-38
článok
Počet záznamov: 1