Počet záznamov: 1  

Role populismu ve volebním marketingu hnutí ANO před parlamentními volbami v roce 2013

  1. Názov Role populismu ve volebním marketingu hnutí ANO před parlamentními volbami v roce 2013
    Súbežný názovThe Role of Populism in the Electoral Marketing of the Movement ANO Before the Czech Parliamentary Election in 2013
    Preklad názvuRola populizmu vo volebnom marketingu hnutia ANO pred parlamentnými voľbami v roku 2013
    Autorské údajeMartin Kubánek
    Autor Kubánek Martin
    Zdrojový dokument Středoevropské politické studie : recenzovaný on-line časopis. Roč. 18, č. 4 (2016), pp. 319–353. - Brno : Masarykova univerzita v Brně. ISSN 1212-7817
    DOI 10.5817/CEPSR.2016.4.319
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá politika * politológia * populizmus * marketing politický * voľby * strany politické * parlamenty * Česko * segmentácia
    AnotáciaAnalýza praktického využitia populizmu vo volebnom marketingu hnutia ANO pred parlamentnými voľbami do českého parlamentu v roku 2013. Objasnenie spôsobu využitia populizmu pri práci s vybranými marketingovými nástrojmi, t. j. pri segmentácii, cielení a umiestnení hnutia na volebnom trhu medzi inými kandidujúcimi stranami. Inovatívny pokus o prepojenie dvoch odlišných politologických konceptov (populizmus a politický marketing).
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF892.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.