Počet záznamov: 1  

Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu

  1. Názov Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu
    Preklad názvuEffectivenes of marketing communication of Slovakia in tourism
    Autorské údajeIvana Magátová
    Autor Magátová Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 50, č. 2 (2017), s. 68-81. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * účinnosť ekonomická * Slovensko * výdavky * porovnanie medzinárodné
    AnotáciaPreskúmanie účinnosti používaných nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) na vybraných cieľových trhoch vzhľadom na návštevnosť z nich. Vplyv výdavkov na marketingovú komunikáciu na návštevnosť Slovenska. Porovnanie štruktúr výdavkov aktivít národných marketingových agentúr s výdavkami SACR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.