Počet záznamov: 1
Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu
Názov Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu Preklad názvu Effectivenes of marketing communication of Slovakia in tourism Autorské údaje Ivana Magátová Autor Magátová Ivana Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 50, č. 2 (2017), s. 68-81. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ruch cestovný * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * účinnosť ekonomická * Slovensko * výdavky * porovnanie medzinárodné Anotácia Preskúmanie účinnosti používaných nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) na vybraných cieľových trhoch vzhľadom na návštevnosť z nich. Vplyv výdavkov na marketingovú komunikáciu na návštevnosť Slovenska. Porovnanie štruktúr výdavkov aktivít národných marketingových agentúr s výdavkami SACR. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
článok
Počet záznamov: 1