Počet záznamov: 1
Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media
Názov Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media Preklad názvu Prispôsobenie firemnej kultúry meniacemu sa prostrediu – zmeny v kultúre za pomoci sociálnych médií Autorské údaje Marcus Diedrich Autor Diedrich Marcus Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 2-9. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * kultúra podniková * komunikácia firemná * médiá sociálne * siete sociálne Anotácia Sociálne médiá predstavujú zložitý jav, ktorý je výzvou pre firemnú komunikáciu, nesie určité riziká, ale zároveň ponúka aj veľa príležitostí. Procesy spojené s kultúrnymi a štrukturálnymi zmenami, ktoré umožňujú ich efektívne využitie, sa v organizácii implementujú postupne. Toto je jediný spôsob, ktorý organizáciám umožňuje dlhodobejšie prosperovať zo sociálnych médií. Sociálne médiá znamenajú zmeny vo firemnej komunikácii ako aj v kultúre komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 191.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1