Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : l'essentiel et l'expertise à l'ère digitale
    Autorské údajeÉric Vernette
    Autor Vernette Éric
    Vydavateľské údajeParis : EYROLLES , 2016. - xi, 688 s.
    Vydanie4e éd.
    ISBN978-2-212-56497-6
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * médiá sociálne * technológie informačné * technológie komunikačné * dáta * obchod elektronický * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra897097

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897097SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.