Počet záznamov: 1  

Marketing international

  1. Názov Marketing international : marchés, cultures et organisations
    Autorské údajeNathalie Prime, Jean-Claude Usunier
    Autor Prime Nathalie
    Spoluautori Usunier Jean-Claude
    Vydavateľské údajeMontreuil : Pearson Education , 2015. - 478 s.
    Vydanie2e éd.
    ISBN978-2-3260-0107-7
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * stratégia marketingová * produkty * distribúcia * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra897010

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897010SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.