Počet záznamov: 1  

Marketing international

  1. Názov Marketing international : rappels théoriques et cas pratiques : exercices corrigés
    Autorské údajeBrigitte Plançon
    Autor Plançon Brigitte
    Vydavateľské údajeParis : MA Editions - ESKA , 2016. - 197 s.
    ISBN978-2-8224-0454-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * stratégia marketingová * benchmarking * analýza swot * marketing mix * komunikácia marketingová * distribúcia * kultúra
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra897011

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897011SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.