Počet záznamov: 1  

Úloha reklamy v bankovom marketingu

  1. Názov Úloha reklamy v bankovom marketingu . 1.
    Autorské údajeSandra Petrovičová
    Autor Petrovičová Sandra
    Zdrojový dokument For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 4, č. 4 (Júl - August 2017), s. 1-5 online. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá banky * reklama * spotrebitelia * stratégia marketingová * služby bankové * produkty bankové * výskum marketingový
    AnotáciaZhodnotenie úlohy reklamy v bankovom marketingu. Na zhodnotenie danej problematiky bol použitý dotazník, ktorého zámerom je zistiť, či reklama vplýva na rozhodovanie spotrebiteľa pri výbere bankového produktu/ služby, prípadne na výber jeho súčasnej banky.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF636.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.