Počet záznamov: 1
Úloha reklamy v bankovom marketingu
Názov Úloha reklamy v bankovom marketingu . 1. Autorské údaje Sandra Petrovičová Autor Petrovičová Sandra Zdrojový dokument For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 4, č. 4 (Júl - August 2017), s. 1-5 online. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá banky * reklama * spotrebitelia * stratégia marketingová * služby bankové * produkty bankové * výskum marketingový Anotácia Zhodnotenie úlohy reklamy v bankovom marketingu. Na zhodnotenie danej problematiky bol použitý dotazník, ktorého zámerom je zistiť, či reklama vplýva na rozhodovanie spotrebiteľa pri výbere bankového produktu/ služby, prípadne na výber jeho súčasnej banky. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 636.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1