Počet záznamov: 1  

Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness

  1. Názov Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness
    Preklad názvuIdentifikácia vzťahu medzi obchodným modelom a obchodnou stratégiou a meranie jej závislosti
    Autorské údajeŠtefan Slávik, Róbert Hanák
    Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentProblems of management in the 21 st Century. Vol. 12, no. 1 (2017), pp. 54-68. - Lithuania : Scientia Socialis & SMC „Scientia Educologica“, 2017. ISSN 2029-6932
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaLitva
    Heslá modely podnikateľské * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * modely obchodu zahraničného * podnik
    AnotáciaObchodný model a obchodná stratégia zásadne charakterizujú a predurčujú podstatu spoločnosti a jej činnosť. Vzťah medzi modelom a stratégiou.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00394-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF449.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.