Počet záznamov: 1  

Elektronický obchod ako nástroj expanzie MSP na čínskom trhu

  1. Názov Elektronický obchod ako nástroj expanzie MSP na čínskom trhu : diplomová práca
    Autorské údajeAlexandra Olgun, školiteľ: Stanislav Zábojník
    Autor Olgun Alexandra
    Ďalší autori Zábojník Stanislav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896671

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce573.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.