Počet záznamov: 1  

Využitie štatistických metód pri realizácii marketingových kampaní

  1. Názov Využitie štatistických metód pri realizácii marketingových kampaní : dizertačná práca
    Autorské údajeAndrej Mišovič, školiteľ: Erik Šoltés
    Autor Mišovič Andrej EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Ďalší autori Šoltés Erik (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra štatistiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 131 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá marketing * marketing priamy * kampane reklamné * zákazníci * dáta * metódy štatistické * regresia * logistika * modelovanie ekonometrické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra897886

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897886SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.