Počet záznamov: 1
Využitie štatistických metód pri realizácii marketingových kampaní
Názov Využitie štatistických metód pri realizácii marketingových kampaní : dizertačná práca Autorské údaje Andrej Mišovič, školiteľ: Erik Šoltés Autor Mišovič Andrej EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Ďalší autori Šoltés Erik (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra štatistiky Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 131 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá marketing * marketing priamy * kampane reklamné * zákazníci * dáta * metódy štatistické * regresia * logistika * modelovanie ekonometrické Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 897886
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 897886 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1