Počet záznamov: 1  

Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies

  1. Názov Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies
    Preklad názvuPrispôsobenie marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach
    Autorské údajeMarta Pavliková, Viera Čihovská
    Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI. Vol. 163, no. 3-4 (2017), pp. 71-75 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá nástroje marketingové * stratégia marketingová * trh jednotný * Európa * retailing * siete maloobchodné
    AnotáciaPotreba a dôležitosť prispôsobenia marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach. Kvantitatívny prieskum sa uskutočnil v roku 2015 medzi 25 maloobchodnými spoločnosťami pôsobiacimi v najmenej dvoch krajinách európskeho jednotného trhu.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00445-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF456.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.