Počet záznamov: 1
Essentials of corporate communication
Názov Essentials of corporate communication : implementing practices for effective reputation management Autorské údaje Cees B.M. van Riel and Charles J. Fombrun Autor van Riel Cees B.M. Spoluautori Fombrun Charles J. Vydavateľské údaje Abingdon : Routledge , 2007. - 306 s. ISBN 978-0-415-32826-5 (hbk) , 0-415-32826-8 (hbk) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá podnik * komunikácia firemná * riadenie * organizácia * komunikácia interná * komunikácia externá * efektívnosť * identita podniková * meranie * imidž * značky * výskum * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 898313, 898578
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 898578 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 898313 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1