Počet záznamov: 1
Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017
Názov Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 [elektronický zdroj] : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH Autorské údaje Katarína Grančičová a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Dana Hrušovská, vedeckí recenzenti: Alena Tršťanská, Iveta Kufelová Ďalší autori Hrušovská Dana (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Tršťanská Alena (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Kufelová Iveta (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Akcia/Korporácia Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 . Vedecký seminár , Bratislava, Slovensko , 24.5.2017 Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2017. - CD-ROM [37 s., 2 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-4398-9 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * produkty * klaster * riadenie podnikové * audit * zákazníci * reklama * inovácia * správanie spotrebiteľa Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 896872, 896873 Archív EPC E17 00424-001, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení elektronická kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 896872 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 896873 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1