Počet záznamov: 1  

Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017

  1. Názov Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 [elektronický zdroj] : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH
    Autorské údajeKatarína Grančičová a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Dana Hrušovská, vedeckí recenzenti: Alena Tršťanská, Iveta Kufelová
    Ďalší autori Hrušovská Dana (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Tršťanská Alena (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Kufelová Iveta (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Akcia/Korporácia Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 . Vedecký seminár , Bratislava, Slovensko , 24.5.2017
    Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2017. - CD-ROM [37 s., 2 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-225-4398-9
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * produkty * klaster * riadenie podnikové * audit * zákazníci * reklama * inovácia * správanie spotrebiteľa
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra896872, 896873
    Archív EPCE17 00424-001, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    896872SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    896873SEKSklad knižničného fonduvoľný
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.