Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia a jej nástroje

  1. Názov Marketingová komunikácia a jej nástroje
    Súbežný názovMarketing communications and itd tools
    Autorské údajeStanislava Deáková
    Autor Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 6-8 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0546/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * telefón mobilný * stránky webové * médiá sociálne * zákazníci
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00424-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.