Počet záznamov: 1  

Hodnotenie produktovej zodpovednosti

  1. Názov Hodnotenie produktovej zodpovednosti
    Súbežný názovEvaluation of a product responsibility
    Autorské údajeGabriela Dubcová
    Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 9-13 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0784/15, 50%. - VEGA 1/0857/16, 50%
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * kontroling * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť * produkty * služby * bezpečnosť výrobkov * účtovníctvo
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00424-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.