Počet záznamov: 1
Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu
Názov Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu Súbežný názov Online reputation management as an integral part of company business management Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 19-20 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9 Poznámky Abstrakt. - APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina, slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment * online reputačný manažment * riadenie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * práca s verejnosťou Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00424-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1