Počet záznamov: 1  

Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu

  1. Názov Online reputačný manažment ako dôležitá súčasť podnikového manažmentu
    Súbežný názovOnline reputation management as an integral part of company business management
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 19-20 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    PoznámkyAbstrakt. - APVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá manažment * online reputačný manažment * riadenie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * práca s verejnosťou
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00424-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.