Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingového auditu na výkonnosť

  1. Názov Vplyv marketingového auditu na výkonnosť
    Súbežný názovThe Implementation of the marketing audit on performance
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 21-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0546/15, 50%. - VEGA 1/0876/17, 50%
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá riadenie finančné * analýza finančná * audit * marketing * výkonnosť podniku
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00424-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.