Počet záznamov: 1
Vplyv marketingového auditu na výkonnosť
Názov Vplyv marketingového auditu na výkonnosť Súbežný názov The Implementation of the marketing audit on performance Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 21-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0546/15, 50%. - VEGA 1/0876/17, 50% Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina, slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie finančné * analýza finančná * audit * marketing * výkonnosť podniku Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00424-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1