Počet záznamov: 1
Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka
Názov Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka Autorské údaje Dana Hrušovská, Peter Štetka Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 27-29 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0546/15, 50%. - VEGA 1/0876/17, 50% Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zákazníci * hodnota * lojálnosť zákazníkov * zisk * metóda BSC Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00424-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1