Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku

  1. Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku
    Preklad názvuSocial Networks as a Tool of Marketing Communication in a Specific Company
    Autorské údajeMartin Mucha
    Autor Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 1 (2017), s. 31-40 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * siete sociálne * komunikácia marketingová * technológie komunikačné * internet * podnik
    AnotáciaPojem internetový marketing. Marketingový mix v internetovom prostredí. Sociálne siete. Facebook. Postavenie sociálnej siete Facebook v zahraničí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00449-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti806.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.